غرفه سازی نمایشگاه اصفهان | ساخت غرفه نمایشگاهی اصفهان

آیا نیاز به غرفه سازی در اصفهان و غرفه سازی نمایشگاه اصفهان دارید ؟ گروه یسنا با تجربه زیاد و همکاری با شرکت های مختلف در زمینه غرفه سازی در اصفهان در نمایشگاه های برگزار شده در این استان آمادگی همکاری با تمامی شرکت ها و مجموعه ها را دارا می باشد .
از جمله ابزارها و ایده های قوی و تاثیرگذاری که این روزها می‌ تواند صاحبان کالا و خدمات را در عرضه هرچه موفق تر ماهیت محصولات و خدمات خود در بین رقبا یاری سازد، غرفه سازی می باشد، در دنیای مدرن امروز غرفه سازی در نمایشگاه می‌ تواند یکی از سریعترین و هموار ترین راه‌ های موفقیت برای کارفرمایان و شرکت کنندگان در نمایشگاه ها و سمینارهای مختلف باشد،  در شهرهای صنعتی و پیشرفته همچون اصفهان سالانه نمایشگاه‌ های متعددی در حوزه های مختلف شغلی در سطوح داخلی و بین‌المللی برگزار می‌ شود که حضور در این نمایشگاه ها می تواند برای صاحبان مشاغل و کارآفرینان با راهبرد ها و هدف‌ هایی همچون: معرفی قابلیت‌ ها و توانمندی ‌ها، تبلیغ محصولات، بازاریابی، شناسایی بازارهای جدید و پر سود، برندینگ و همچنین سنجش نیاز کاربران همسو و هم جهت باشد، از این رو غرفه سازی در اصفهان تاثیر چشمگیری در بازارهای رقابتی داشته و مهم  تلقی می ‌شود.
 شهر اصفهان به دلیل دارا بودن مجموعه ‌های فعال و موفق در حوزه های گوناگون، کارخانجات و نیروی انسانی بالقوه از جمله شهرهای صنعتی به شمار می رود و غرفه سازی در اصفهان به دلیل وجود نمایشگاه ‌های متعدد، پاویون ‌ها، سمینارها و همایش‌ ها بسیار گزینه هوشمندانه می باشد که اثرات آن در سوددهی طولانی مدت بسیار ملموس بوده و بازاریابی و امکان پیشرفت بالایی را برای صاحبان برند و استار آپ ها به دنبال دارد.
غرفه سازی در اصفهان
اصولاً در ساخت غرفه در فضاهای نمایشگاهی بهره‌ گیری از ایده ‌ها و طرح ‌های خلاقانه یکی از تأثیرگذارترین و به نوعی کلید موفقیت در غرفه سازی است، حضور در نمایشگاه و ساخت غرفه فرصت طلایی به صاحبان کسب و کار و مجموعه‌های بزرگ و کوچک ارائه می کند تا بتوانند با معرفی محصولات خود، میزان مشتری و فروش خود را افزایش دهند، از جمله تکنیک‌ هایی که باعث می ‌شود مخاطب مجاب به تماشای غرفه و ایستادن در مقابل غرفه مد نظر شود، طراحی خلاقانه و داشتن ایده نو در ساخت غرفه می ‌باشد، هدف اصلی در غرفه سازی همچون کمپین‌ های تبلیغاتی در وهله اول جلب توجه کاربر و مشتری می‌ باشد، داشتن یک طرح خیره کننده و جذاب و روشن به شکل مغناطیسی در راستای جذب مخاطب عمل می کند.
استان اصفهان يكی از بزرگترين استان‌های كشور است كه از لحاظ اقتصادی و فرهنگی جايگاه ويژه‌ای را در ميان كشورهاي منطقه به خود اختصاص داده است. بديهی است در چنين استانی كه بزرگترين كارخانجات و صنايع مادر كشور، نيروی كار ماهر فراوان، منابع انسانی متخصص، پيشينه فرهنگي و تجاري و ده‌ها امتياز ديگر را در خود جمع كرده، وجود مركز و پايگاهی جهت اطلاع‌رسانی، ارائه دستاوردها و پتانسيل‌ها و به طور كلي توانمندي‌هاي اين استان ضروري است. لذا در جهت تحقق اهداف بلند نمايشگاه‌های تخصصی و ارائه هرچه بهتر توانمندی های استان اصفهان در بعد داخلی و بين‌المللی، شركت نمايشگاه‌های بين‌المللی استان اصفهان در سال 1372 تشكيل شده و فعاليت خود را آغاز كرد. اهداف شرکت نمایشگاه اصفهان، تسهیل توسعه صنعت نمایشگاهی ایران و ترویج تبادل و رقابت نمایشگاهی در محدوده این صنعت است. نمایشگاه‌ها از مهم‌ترین و موثرترین ابزارهای بازاریابی در دنیای امروز تجارت محسوب می‌شوند و از دیدگاه اقتصادی تاثیر بسزایی در اقتصاد جوامع داشته‌اند به طوری که امروزه متراژ و تنوع برگزاری نمایشگاه در کشورهای توسعه یافته، بسیار بیشتر از کشورهای در حال توسعه است. اصفهان با بیش از پنج میلیون نفر جمعیت، بیش از ۹ هزار واحد تولیدی کوچک و بزرگ با سرمایه ۲۲۱ هزار میلیارد ریال و اشتغال ۲۶۳ هزار نفر، حدود ۸۴۰ معدن در حال بهره برداری با سرمایه گذاری بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال و حدود ۱۸۰ هزار واحد صنفی دارد. این شرکت آمادگی کامل در طراحی، ساخت و تجهیز غرفه های نمایشگاهی در تمامی شهرهای ایران را دارد. غرفه سازی در اصفهان از جمله خدماتی است که تیم ما با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.
جهت خدمات غرفه سازی در اصفهان، ساخت غرفه در نمایشگاه اصفهان، نمایشگاه بین المللی اصفهان با ما تماس بگیرید.
ساخت غرفه نمایشگاهی

نکات مهم غرفه سازی در اصفهان

طراحی و ساخت غرفه برای هر نوع کسب و کار و شغل منوط به داشتن آگاهی از هویت و ماهیت آن مجموعه و شغل است، به عنوان مثال غرفه سازی برای نمایشگاه کتاب با طراحی و ساخت غرفه برای نمایشگاه‌ های خودرو بسیار متفاوت بوده و می ‌توان گفت که جدا از مقیاس و اندازه محیط برای ساخت و تجهیز غرفه، ارائه ایده یا سبک طراحی، استفاده از المان‌ها، ابزارها و استند های مناسب برای هر نوع خدمات و محصول، نوع طراحی داخلی، نورپردازی، محل توقف بازدید کننده  مواردی از این قبیل دخیل می باشد از جمله؛
  • انتخاب مکان مناسب جهت غرفه سازی
  • تناسب و سنخیت متعادل غرفه طراحی شده با نوع خدمات
  • استفاده از رنگ‌ های جذاب و خیره کننده در ساخت و طراحی غرفه و  هارمونی رنگ‌ ها با همدیگر
  • به کارگیری نورپردازی
  • ارائه طرح و دکوراسیون مدرن و جالب در ساخت غرفه برای افزایش جذب مشتری
  • استفاده و به کارگیری از تجهیزات مدرن و مناسب در طراحی و ساخت غرفه 
  • در ساخت غرفه جدا از متریال‌ ها و قواعد و ساختار جذابی، پیامی که طراح و یا شرکت غرفه ساز در قالب سازه پیاده می ‌کند باید برای بازدیدکننده  قابل درک و فهم باشد و باعث جذب بازدید کننده شود.

نکات مهم غرفه سازی در اصفهان

اهمیت غرفه سازی نمایشگاهی اصفهان

  • غرفه سازی  به طور کلی وراء یک سازه و مجموعه فیزیکی است که معمولاً هدف اصلی آن تحقق خواسته‌ ها و راهبردهای کار آفرین و صاحب غرفه می ‌باشد،
  • برقراری فرصت عالی برای خرید و فروش
  • اشتغال زایی و کارآفرینی 
  • افزایش مشتری و بازاریابی در سطح داخلی و بین المللی 
  • معرفی کالا و نمایش ماهیت محصولات در جهت جذب مشتری و هموار کردن مسیر پیشرفت برای غرفه داران و صاحبان کسب و کار
  • ارایه و عرضه هر چه  بهتر و مرغوب تر کالا و خدمات 
  • افزایش شهرت و اعتبار و همچنین سبقت گرفتن از رقبای داخلی 
  • معرفی خدمات و برند شرکت در سطح بین المللی و خارجی
  • حذف واسطه ها و فروش و ارتباط مستقیم بازدیدکنندگان با استارت آپ ها

اهمیت غرفه سازی نمایشگاهی اصفهان

انواع غرفه سازی در اصفهان

غرفه سازی پیش ساخته
غرفه سازی به طور کلی به دو نوع پیش ساخته و خودساز تقسیم بندی می‌ شود که معمولاً در مدل‌ های پیش ساخته صاحبان نمایشگاه  از قبل با آماده سازی غرفه و سازه ها آن را در اختیار مشتری و صاحب برند قرار می دهند.
غرفه سازی خودساز
 غرفه سازی خودساز یعنی شرکت یا کارگروهی که قصد حضور در نمایشگاه خاصی را مد نظر دارد با به کارگیری غرفه سازان اقدام به برپایی و ساخت غرفه مطابق با اهداف و سلیقه خود می‌ کند که به این غرفه ‌ها معمولاً غرفه ‌های خودساز گفته می‌ شود و معمولاً در ۳ سبک ساخته می‌ شود، از جمله؛
1. سازه اسپیس فریم
اسپیس فریم جزو غرفه ‌ها و سازه ‌های فلزی است که با استفاده از قطعات مختلف در مقیاس‌ های متفاوت برپا می ‌شود و از جمله غرفه‌ هایی است که در فضایی باز و برای خدمات و محصولات معمولاً در ابعاد بزرگ و سنگین طراحی می ‌شود از همین جهت این سبک سازه‌ ها بسیار مستحکم هستند، برای پوشش دهی سقف این غرفه‌ ها می‌توان از چادر های برزنتی و برای پوشش دهی دیوارها از فلکس یا بنر استفاده کرد
2. سازه مدولار
 سازه مدولار نیز از جمله سازه های بسیار محبوب در اکثر نمایشگاه‌ ها می ‌باشد که به دلیل پیش ساخته بودن قطعات، استانداردهای اصولی و قابل مونتاژ و دمونتاژ بودن به آن مدولار گفته می‌ شود، هزینه ساخت و طراحی آن در حد متعادل و معقول بوده و برای فروشگاه ها، سمینارها و کنفرانس‌ها بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد، در طراحی و ساخت این غرفه ‌ها از پنل پایه و قید استفاده می ‌شود.
3. سازه ماکسیما
 سازه ماکسیما از جمله سازه‌ هایی است که برای داشتن غرفه ‌های زیبا یکی از کارآمد ترین و سریع‌ترین راه‌ ها می باشد و تفاوت عمده غرفه ‌های ماکسیما با نوع مدولار را می‌توان در نوع قید، پایه، پنل و رنگ بندی پنل عنوان کرد.
انواع غرفه سازی در اصفهان
اطلاعات تماس با ما
تهران، بلوار جنت آباد مرکزی، برج طوبی، واحد ۳۰۶
۴۴۶۰۷۸۲۳ - ۴۴۶۰۷۸۲۲ - ۴۴۴۳۰۹۲۷
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت غرفه سازی یسنا می باشد .