شما اینجا هستید : غرفه سازی  -> معرفی یسنا >

معرفی یسنا

شرکت غرفه سازی یسنا دارای گرید A غرفه سازی از آبان سال ۱۳۷۸ در شهر تهران با هدف انجام پروژه های غرفه های نمایشگاهی و دکوراسیون اداری پایه گذاری گردید و مجموعه ای کارآمد را در بطن خود جمع آوری نمود.
این واحد خدماتی طی سالیان نه چندان طولانی از کارهای هنری و اجرایی خود را به سوی انجام دادن خدمات مشاوره ای بزرگتر شامل ساخت سازه های نمایشگاهی (غرفه سازی)، برگزاری همایش ها و ایجاد نمایشگاهها در مجاورت آنها و دکوراسیون اداری و تجاری سوق داد و با تلاشی مستمر و فراوان پس از چندین سال توانست به ایجاد حسن شهرت و مهارت نماید.
درباره غرفه سازی یسنا
ایده راه اندازی یک هلدینگ را ارائه کرد و به دنبال آن خدمات معماری، عمران و نمایشگاهی را ارائه نمود و طی مدت فعالیت حرفه ای خود و نظر به چشم داشت افقی وسیع تر در آینده با کادری ورزیده و مجرب کار خود را ادامه داد و با توکل به خداوند متعال اکنون به دنبال دستیابی به پیشرفت های وسیع تر و آینده ای روشن تر چشم دوخته است .
ما باور داریم که هر رویداد، بسته به اهداف و چالش هایش، دارای ویژگی های منحصر بفردی است، که می بایست به خوبی توسط برگزارکننده آن رویداد مورد توجه قرار گیرد. ما بر این باوریم که رویدادها به مراتب مهمتر از یک گردهمایی و یا میهمانی است. رویدادها آفریننده ارتباطات هستند،  نوآوری خلق می کنند و اجتماعات را می سازند.
خدمات اصلی ما در شرکت غرفه سازی یسنا بر روی مشاوره، مدیریت و برگزاری همایش و سمینارهای سازمانی، ساخت غرفه های نمایشگاهی  و غرفه سازی نمایشگاهی، و بطور کل مدیریت رویدادهای سازمانی در زمینه های گوناگون متمرکز است. در پایین صفحه می توانید تصاویر یکی از نخستین پروژه های ساخت غرفه گروه یسنا در سال 1382 را مشاهده نمایید.
اطلاعات تماس با ما
تهران، بلوار جنت آباد مرکزی، برج طوبی، واحد ۳۰۶
۴۴۶۰۷۸۲۳ - ۴۴۶۰۷۸۲۲ - ۴۴۴۳۰۹۲۷
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت غرفه سازی یسنا می باشد .