غرفه سازی در شیراز و ساخت غرفه نمایشگاهی در شیراز

نیاز به غرفه سازی در شیراز دارید ؟ آیا قصد شرکت در نمایشگاه های استان فارس را دارید ؟
هر ساله در فواصل زمانی منظم نمایشگاه ‌های در سطح کثیری در حوزه های مختلف در سطح داخلی و بین المللی برگزار می ‌شود که استارت آپ‌ها و صاحبان برند  می‌ توانند از این فرصت و حضور در چنین نمایشگاه ‌هایی در راستای هرچه بهتر دیده شدن برند و محصولات و خدمات کسب و کار خود استفاده کنند، و از غرفه سازی در راستای ارتقا و پیشرفت شغل خود اقدام کنند، در حقیقت غرفه سازی در شیراز فرایند خلق اتاق ‌های جذاب و هدفمند با توجه به اهداف برند و بودجه مطلوب در نمایشگاه می‌ باشد و این شرکت‌ها می ‌توانند با حضور در نمایشگاه‌ها محصولات خود را به شکل بهتر و مطلوب تری عرضه کنند و بدون واسطه با مشتریان در ارتباط بوده و در رقابت با هم صنفان خود از فرصت‌ های ایجاد شده برای کسب بازارهای داخلی و بین‌المللی استفاده کنند.
غرفه سازی از جمله مشاغلی است که امروزه به یک صنعت پرطرفدار مبدل شده و در زمینه رشد و ارتقای برندها در نمایشگاه‌ های مختلف و هرچه بهتر دیده شدن آنها نقش بسیار کلیدی را ایفا می ‌کند، رعایت نشدن اصول و قواعد و کیفیت در غرفه سازی در نهایت شما را در برپایی غرفه و کسب اعتبار و سود با شکست روبرو خواهد کرد.
غرفه سازی در شیراز
بسیاری از صاحبان مشاغل و افرادی که به ایجاد غرفه اقدام می ‌کنند به این مسئله واقف هستند که اگر قصد نمایش موفق محصولات و بازاریابی عالی را دارند و می خواهند در جهت معرفی هویت و ماهیت محصول و خدمات خود اقدام موثری داشته باشند و بازدید کنندگان بیشتری را جذب و درگیر کنند باید به غرفه سازی اهمیت دهند، از این رو غرفه در نمایشگاه به منزله هویت و کارت شناسایی غرفه ‌دار و شرکت ها و صاحبان برند مدنظر می‌ باشد.
 غرفه سازی در حقیقت عمل و هنری است که با کمک تیم‌ها و شرکت‌ های غرفه‌ ساز با تکیه بر آیتم‌ها و المان‌ های متنوع همچون ایده و طراحی، استفاده از تاسیسات و تزیینات منحصر به فرد در نهایت به ساخت یک سازه مدرن، راهبردی و جذاب منجر می شود که این سازه در تبلیغ و نمایش هرچه شفاف‌ تر خدمات و محصولات کارآفرینان و صاحبان مشاغل نقش بسزایی دارد.
شركت نمايشگاههای بين المللی فارس دارای بزرگترين سايت نمايشگاهی در منطقه جنوب كشور بوده و تاكنون بيش از 600 عنوان نمايشگاه تخصصی و عمومی را در ابعاد ملی و بین المللی برگزار نموده كه همگی بطور چشمگیری مورد استقبال صاحبان صنایع، متخصصین و بازرگانان و بازديد كنندگان قرار گرفته است.
این مجموعه امید دارد با افزایش فضای نمایشگاهی و ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات خود،نقش موثرتری دررونق فعالیتهای اقتصادی و فرهنگی استان و کشور داشته باشد.
این شرکت آمادگی کامل در طراحی، ساخت و تجهیز غرفه های نمایشگاهی در تمامی شهرهای ایران را دارد. غرفه سازی در شیراز از جمله خدماتی است که تیم ما با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.
برای غرفه سازی در شیراز، ساخت غرفه در نمایشگاه شیراز، نمایشگاه بین المللی شیراز با ما تماس بگیرید.
ساخت غرفه نمایشگاهی در شیراز

انواع غرفه سازی در شیراز

شهر شیراز یکی از قطب های صنعتی کشور می باشد که حضور در نمایشگاه ها با کمک غرفه سازی یکی از موثرترین راه های بازاریابی است مقوله غرفه سازی مختص به یک نوع غرفه نبوده و با توجه به شکل و نوع سازه دارای انواع مختلفی است که برای هر کسب و کار غرفه مطابق با نوع و ماهیت همان برند و شغل ساخته می شود که از آن جمله می ‌توان به غرفه‌سازی پیش ساخته و یا غرفه سازی پیشرفته اشاره کرد.
پیش ساخته
 در نوع پیش ساخته تمامی تجهیزات و تاسیسات و ابزارهای سازه و غرفه از قبل آماده شده و سلیقه کارفرما در خلق آن دخالتی ندارد و به شکل آماده تحویل کارفرما می ‌شود.
غرفه سازی پیشرفته 
در این نوع سبک غرفه‌سازی که دارای مراحل متعددی است در وهله اول تیم غرفه ساز طرح و ایده مخصوص برند و لوگوی کارفرما را خلق کرده و با ایده پردازی ناب و استفاده از المان‌ها و آیتم‌های مختلف در نهایت غرفه مد نظر را آماده می‌ کند، اما غرفه سازی پیشرفته دارای چند نوع سبک است.
انواع غرفه سازی در شیراز
مدولار
این سازه ها متشکل از پایه، قید و بند بوده و غرفه های زیبا و همگون را پدید می آورد که با استفاده از قطعاتی با قابلیت مونتاژ و دمونتاژ میتوان به دفعات زیاد از آن استفاده کرد و برای فضاهای سرپوشیده بسیار مناسب می باشد.
پنل آلومینیومی
 نیز از جمله سازه‌ های است که بسیار قیمت مناسب و زیبایی چشمگیری دارد .
اسپیس فریم
 سازه اسپیس فرم نیز از جمله گزینه‌ های عالی برای برندها و مشاغل فعال در حوزه دیجیتال مارکتینگ می‌باشد که از سازه های فلزی تهیه می شود و مقاومت بالایی دارد. 
سازه ماکسیما 
 یکی از سریع‌ترین و بهترین روش‌ ها در غرفه‌سازی استفاده از سازه ماکسیما می ‌باشد که در نهایت به داشتن غرفه‌ های بسیار زیبا منجر می‌ شود، تفاوت چشمگیر و عمده ای در نوع پنل، پایه، رنگ بندی پنل و نوع قید در مقایسه با سازه های مدولار دارند.
انواع غرفه سازی در شیراز

انتخاب شرکت برای غرفه سازی در شیراز

اگرچه غرفه سازی در ظاهر یک فرایند ساده به نظر می ‌رسد اما در حقیقت کاری بسیار تخصصی است و برای خلق غرفه مدرن و جذاب و کارآمد باید از افراد و کارگروه‌های دارای تخصص در این زمینه کمک گرفت، از آنجایی که هر کسب و کار ملزم به داشتن دانش فنی و تبحر می باشد لذا غرفه سازی نیاز به آگاهی از  به روزترین طراحی ها و آشنایی با متدهای جذب بازارهای فروش دارد.
صرفاً غرفه سازی فقط به داشتن مهارت محدود نمی‌ شود و از آنجایی که صفر تا صد یک سازه و غرفه مستلزم تجربه‌ها و طراحی‌های متفاوتی است لذا وجود افراد متخصص در خلق یک سازه کاربردی و مدرن موثر می باشد، غرفه سازی در وهله اول نیازمند داشتن ایده نوین و تخصص می‌باشد، برای اینکه در پروژه غرفه سازی به نتیجه مطلوب برسید باید در انتخاب تیم و کارگروه غرفه‌ساز به موارد زیر دقت کنید از جمله؛
  • برخورداری از کارگاه برش و ساخت غرفه حرفه ‌ای
  • کارگروهی متشکل از متخصصان با سابقه جهت نصب و برپایی غرفه
  • برخوردار بودن از ناظر کیفی و فنی جهت نظارت در تمامی  مراحل غرفه سازی 
  • همچنین داشتن افراد با تجربه و آموزش دیده و آشنا به جدیدترین فناوری‌ها و دانش‌های روز طراحی  و پیاده سازی المان‌ها در خلق غرفه.
  • استفاده از تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته جهت برش و نصب و سرهم کردن سازه ها 

انتخاب شرکت برای غرفه سازی

مزایای غرفه سازی در شیراز

1. افزایش تعداد بازدید کنندگان از کسب و کار شما 
2. افزایش میزان فروش و سود برند.
3. آشنایی و جذب مشتریان جدید و همچنین تعامل بیشتر با مشتریان فعلی و قدیمی 
4. کمرنگ ‌تر شدن حضور واسطه‌ها و ارتباط مستقیم با مشتریان
5. معرفی و کسب شهرت برند و لوگوی کارآفرینان 
6. ایجاد فرصت برای تصاحب بازارهای فروش داخلی و بین المللی
مزایای غرفه سازی در شیراز
اطلاعات تماس با ما
تهران، بلوار جنت آباد مرکزی، برج طوبی، واحد ۳۰۶
۴۴۶۰۷۸۲۳ - ۴۴۶۰۷۸۲۲ - ۴۴۴۳۰۹۲۷
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت غرفه سازی یسنا می باشد .