غرفه سازی در مشهد | ساخت غرفه نمایشگاهی در مشهد

آیا قصد شرکت در نمایشگاه مشهد و نیاز به غرفه سازی در مشهد دارید ؟
اگر جزو برندها و استارت آپ هایی هستید که به افزایش سود و فروش و بازاریابی لوگو و خدمات مجموعه و شرکت خود اهمیت می‌دهید، غرفه سازی از جمله ابزارهای مهم و سریع متشکل از سازه های به هم پیوسته جهت ارائه و عرضه هرچه بهتر و مرغوب تر خدمات و دستاوردهای  برند و مجموعه شما می ‌باشد، از آن جایی که نمایشگاه های متعددی در شهر مشهد در حوزه های مختلف برگزار می‌ شود و این مبحث می‌تواند یک فرصت ایده‌آل برای دیده شدن باشد که از طریق غرفه سازی در مشهد کارآفرینان و صاحبان مشاغل مختلف می ‌توانند پیام اصلی برند و لوگوی خود را در سریع‌ترین زمان و به طور شفاف به گوش مخاطب و مشتری برسانند.
بسیاری از شرکت‌ها و صاحبان مشاغل در دنیای مدرن و صنعتی برای پیشی گرفتن از رقبا و افزایش سود و مشتری و شهرت برند خود در نمایشگاههای مختلف از طریق برپایی غرفه اقدام به تبلیغ برند خود می ‌کنند اما در نهایت نتیجه مطلوب را نگرفته و در کنار هزینه‌های زیاد دچار شکست و خطای بیزینسی می ‌شوند، اگر می‌خواهید در مقوله غرفه سازی در مشهد و حضور در نمایشگاه‌ها  و سمینارهای مختلف به نتیجه مطلوب برسید باید با شرکت های غرفه سازی در تعامل باشید، قطعاً غرفه سازی سریعترین مسیری است که می ‌تواند شما را در جهت بهتر دیده شدن برند و افزایش شهرت و سو دیاری کند که بتوانید سهم بهتر و بالاتری از بازارها را در رویدادهای بین‌المللی و نمایشگاهی در مقایسه با هم صنفان خود به دست بیاورید.
غرفه سازی در مشهد
صنعت تبلیغ و معرفی برندها و کسب و کارها در ایران گسترش فراوانی یافته و شهر مشهد به دلیل موقعیت جغرافیایی و همچنین جنبه توریستی و سیاحتی و زیارتی که دارد هر ساله با برپایی نمایشگاه ‌های متعدد به منظور معرفی برندها و لوگوها و همچنین افزایش بازاریابی فرصت مغتنمی در اختیار کارآفرینان قرار می‌ دهد و صاحبان مشاغل با استفاده از غرفه‌سازی می توانند با دیگر رقبا و هم صنفان خود در حیطه کاری و شرایط یکسان تبلیغاتی رقابت کرده و در جهت معرفی و تبلیغ و عرضه کسب و کار خود به چالش کشیده شوند.
شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد با طراحی انعطاف پذیر و کارآمد خود ، فضایی به وسعت 600 هزار متر مربع را پوشش می دهد. این مجموعه با چشم اندازی زیبا به گونه ای طراحی شده است تا میزبان بیش از 1/5 میلیون نفر بازدیدکننده در سال باشد و نیازهای مشارکت کنندگان خود را برآورده سازد …
این شرکت آمادگی کامل در طراحی، ساخت و تجهیز غرفه های نمایشگاهی در تمامی شهرهای ایران را دارد. غرفه سازی درمشهد از جمله خدماتی است که تیم ما با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.
برای غرفه سازی در مشهد، ساخت غرفه در نمایشگاه مشهد، نمایشگاه بین المللی مشهد با ما تماس بگیرید.

مزایای غرفه سازی در مشهد

افزایش تعداد مشتریان کسب و کار
به جرات می ‌توان گفت که از جمله مزایا بر پایی غرفه در شهر بزرگی مانند مشهد می ‌تواند به طور قطع به افزایش تعداد مشتریان کسب و کار و برند تجاری شما منجر شود، به واسطه بازدید چند میلیون نفر از نمایشگاه ‌های داخلی و بین المللی در طول سال یک فرصت طلایی با ساخت غرفه و غرفه سازی در اختیار صاحبان برند و  مشاغل قرار می گیرد و بالطبع با افزایش بازدید کنندگان از غرفه مورد نظر و همچنین به کاربندی ترفند های تبلیغاتی و جذاب می ‌توان در راستا افزایش سود و قرارگیری در مسیر هموار پیشرفت حرکت کرد.
کسب شهرت کسب و کار
معروفیت لوگو و برند کسب و کار شما از دیگر مزایای غرفه‌ سازی در شهر مشهد می ‌باشد که شما به واسطه بازدید کنندگان کثیر در یک تایم مشخص روبرو هستید که مرغوب ترین دستاورد ها و خدمات شما را به شکل حضوری و در مقایسه با دیگر رقبا دیده و به ماهیت و هویت برند شما پی می برند در نتیجه شما می ‌توانید در کوتاه‌ترین زمان در کسب و کار خود به شهرت متعادلی برسید.
 ارائه مرغوب‌ترین نوع محصول و خدمات شما در غرفه‌ها از طریق غرفه سازی و معرفی آن به بازدید کنندگان در کنار جمع دیگر رقبا و هم صنفان می‌ تواند معروفیت و محبوبیت برند شما را افزایش داده و لوگو شما را در ذهن ماندگار کند.
فروش خدمات و محصولات بدون واسطه
معمولاً در نمایشگاه‌ها شرکت کنندگان از کارخانه‌ها و شرکت‌های تولیدی بزرگ و کوچک جهت بازاریابی حضور پیدا می ‌کنند و غرفه‌ سازی این امکان را به شما می ‌دهد که بتوانید با کمرنگ ‌تر کردن حضور واسطه‌ها و به نوعی حذف آنها مستقیماً با کاربر و مشتریان در ارتباط باشید و میزان فروش و سود خود را در نبود واسطه‌ها افزایش دهید، زیرا این واسطه‌ها یک تهدید بزرگ برای کسب و کار و اقتصاد به شمار می‌آیند.
مزایای غرفه سازی در مشهد

ویژگی های مهم غرفه سازی خوب در مشهد

ایده و طراحی منحصر به فرد و جذب مخاطب
با قاطعیت می‌توان عنوان کرد که موضوعیت غرفه سازی در قدم اول به ظاهر و طراحی آن بستگی دارد، داشتن طراحی جذاب و زیبا می‌ تواند از اصلی‌ترین پارامترها در جذب مخاطب و ورود کاربر به غرفه مد نظر داشته باشد.
تناسب با هویت برند
سبک معماری و نوع طراحی و ساختار غرفه باید به نحوی باشد که کاملاً با هویت برند شما سنخیت و تناسب داشته باشد و همچنین جدا از مطابقت آن با نیازها، سلیقه و روحیات شما بتواند انتظار مخاطبان و مشتریان غرفه شما را نیز اغنا کند و با آن هماهنگ باشد پس شرکت غرفه ساز باید در طراحی و ساخت غرفه به این مهم بسیار توجه داشته باشد تا بتواند در رسیدن صاحبان برند و استارت آپ ها در نتیجه مطلوب کمک کند.
استقامت بالا
تنوع سازه ها در مقوله غرفه سازی بستگی به نوع کسب و کار و نوع خدمات و کالاهای ارائه شده در غرفه دارد، استقامت بالای سازه و غرفه این امکان را هنگام برگزاری نمایشگاه به کارآفرینان می ‌دهد که در صورت طولانی بودن مدت زمان نمایشگاه بتواند از اتفاقات پیش بینی نشده جلوگیری کند.
ویژگی های مهم غرفه سازی
هماهنگی با قوانین نمایشگاه
از آنجایی که قوانین هر نمایشگاه از یک سری اصول و باید و نباید ها پیروی می ‌کند، لذا غرفه‌ داران ملزم به رعایت قوانین نمایشگاه هستند پس در فرایند غرفه‌سازی باید تیم‌های غرفه‌ساز در مراحل ایده پردازی و خلق سازه به این قوانین اشراف داشته تا هارمونی و هماهنگی بیشتری با وضعیت و قوانین نمایشگاه داشته باشد.
استفاده درست از المان های تزیینی از جمله رنگ و روشنایی در غرفه سازی
اگر سری به نمایشگاه‌ها زده و در میان غرفه‌ها چرخی زده باشید مطلع هستید که اولین چیزی که شما و نگاه شما را به سوی غرفه‌ ای جذب می کند هارمونی رنگ در آن غرفه می ‌باشد، همچنین استفاده از نورپردازی اصولی و مطابق با رنگ‌ها نیز مهم بوده  و از پارامتر های کاربردی و راهبردی در غرفه‌سازی می‌ باشد.
اطلاعات تماس با ما
تهران، بلوار جنت آباد مرکزی، برج طوبی، واحد ۳۰۶
۴۴۶۰۷۸۲۳ - ۴۴۶۰۷۸۲۲ - ۴۴۴۳۰۹۲۷
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت غرفه سازی یسنا می باشد .