غرفه سازی در کیش و غرفه نمایشگاهی در کیش

آیا قصد شرکت در نمایشگاه های کیش و نیاز به غرفه سازی در کیش دارید ؟
غرفه سازی یا به عبارت ساده ‌تر طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی از جمله خدمات اساسی در صنعت تجاری و نمایشگاهی می باشد  که کمک می کند صاحبان برند  و تامین کنندگان خدمات بتوانند دستاورد ها و محصولات خود را به بهترین نحو به نمایش گذاشته و در راستای بازاریابی و جذب مشتری بیشتر و همچنین ارتباط موثر با مخاطب موفق عمل کنند، نمایشگاه‌ ها در کسب آگاهی و تبادل اطلاعات روز و همچنین آشنایی با دستاوردهای مختلف در حوزه های  آموزشی، کشاورزی، علمی، فناوری و خدمات از ابزار های مهم تلقی می شوند که هر ساله با برپایی نمایشگاه‌ های داخلی و بین‌المللی افراد می ‌توانند در جهت  گسترش کسب و کار و افزایش فروش و کسب بازارهای فروش جدید به رقابت با هم صنفان و رقبای خود بپردازند.
غرفه سازی در کیش
شهر گردشگری و توریستی کیش با داشتن جاذبه‌ های متنوع و جذاب از جمله مقاصد اصلی در برگزاری نمایشگاه های صنعتی و تجاری در ایران می ‌باشد، غرفه سازی در کیش یکی از تاثیرگذار ترین و بهترین اقدامات جهت هموار کردن مسیر پیشرفت بیشتر صاحبان مشاغل و کارآفرینان می‌ باشد، از آنجایی که نمایشگاه‌ های بین‌المللی زیادی در این شهر برپا می ‌شود معمولاً کارگروه‌ها و صاحبان مشاغل در حوزه های مختلف با به کارگیری و کمک گرفتن از شرکت‌ها و افراد فعال در صنعت غرفه سازی می‌ توانند با طراحی و ساخت یک سازه مطابق با راهبرد ها و سلایق خود در نمایشگاه ‌ها بدرخشند و در جهت کسب شهرت و سود بیشتر اقدام کنند.
 
شرکت غرفه سازی یسنا مجری مستقیم غرفه سازی در کیش می باشد، این گروه با کارگاه مستقر در جزیره زیبای کیش بصورت مستقیم و بدون واسطه اقدام به ساخت غرفه های نمایشگاهی در این جزیره زیبای خلیج فارس می نماید. در صورت نیاز به سفارش غرفه سازی در کیش از هر نقطه از ایران و جهان می توانید با دفتر مرکزی این شرکت در تهران هماهنگ شوید.
غرفه سازی کیش
شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش متولی برگزاری نمایشگاهها در منطقه آزاد کیش می باشد. مرکز بین المللی نمایشگاههای کیش در سه سالن به مساحت ٢١٠٠٠ متر مربع در مجاورت فرودگاه بین المللی کیش واقع شده است. از این مکان برای برگزاری نمایشگاههای بزرگ و برگزاری چند نمایشگاه همزمان استفاده می گردد. مکان دیگری که برای برگزاری نمایشگاههای کوچک در نظر گرفته شده است ، در مرکز شهر در سالن تالار شهر می باشد. مشارکت کنندگان در این نمایشگاه جهت مشارکت و عرضه کالاهای نمایشگاهی بایستی با برگزارکننده نمایشگاه تماس گرفته و از تسهیلات و نحوه ورود کالای نمایشگاهی و مقررات گمرکی مربوطه اطلاع حاصل نمایند. آدرس : جزیره کیش ، بلوار ساحل ، مرکز همایشهای بین المللی کیش ، مدیریت همایشها و نمایشگاههای شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش
این شرکت آمادگی کامل در طراحی، ساخت و تجهیز غرفه های نمایشگاهی در تمامی شهرهای ایران را دارد. غرفه سازی در جزیره زیبای کیش از جمله خدماتی است که تیم ما بصورت کاملا مستقیم و بدون واسطه با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.
جهت غرفه سازی در جزیره کیش، ساخت غرفه در نمایشگاه جزیره کیش، غرفه ساز در کیش، نمایشگاه بین المللی کیش با ما تماس بگیرید .

مزیت غرفه سازی در کیش

با قاطعیت می‌ توان گفت که غرفه سازی می ‌تواند در کنار تبلیغ خدمات و محصولات و همچنین بازاریابی بهتر برند و لوگو مورد نظر، فرصتی ایده آل برای مشاهده محصولات دیگر رقبای کارآفرین و آگاهی از وجه تمایز خدمات رقبا با خدمات خودتان در یک فضای متمرکز باشد.
با غرفه‌ سازی در کیش می‌ توان به جذب و جلب مشتری‌ های جدید از طریق طراحی و ایده‌های خلاقانه در غرفه سازی و همچنین تبدیل کاربران و مشتریان فعلی به مشتریان دائم عمل کرد، که یکی از اهداف مدیران هر مجموعه و برند می‌ باشد و آنها می ‌توانند با حضور در نمایشگاه و برپایی و غرفه سازی اصولی توسط غرفه سازان مطرح و حرفه ‌ای به این مهم دست پیدا کنند.
ساخت غرفه در کیش
از طریق غرفه سازی و برپایی غرفه در نمایشگاه‌ ها می‌توان به افزایش فروش و در نتیجه سود بیشتر نیز دست پیدا کرد.
همچنین می ‌توان در به شهرت و معروفیت رساندن لوگو و برند مجموعه و شرکت خود اشاره کرد‌
در غرفه سازی می‌ توان با کوتاه کردن مسیر خرید و فروش و حذف واسطه‌ها به طور مستقیم با بازدید کنندگان در ارتباط بود.
غرفه سازی این امکان را در اختیار کارآفرینان و صاحبان مشاغل قرار می‌دهد تا بتوانند با ارائه محصولات و دستاوردهای مرغوب خود در ویترین غرفه در جهت جذب بازارهای وسیع چه در سطح داخلی و بین‌المللی و افزایش سود و معرفی و معروفیت برند اقدام کنند.

نکات طلایی در غرفه سازی در کیش

 با طراحی و ساخت یک غرفه کارآمد و حرفه‌ای افراد می ‌توانند صدای برندشان را به گوش مخاطبان، مشتریان و رقبای خود برسانند، البته ممکن است پس از برپایی نمایشگاه و ساخت غرفه افراد و استارت آپ ها نتوانند به نتیجه مطلوب برسند که رعایت نکات اصولی و قواعد کلی در غرفه‌ سازی می ‌تواند یکی از اصلی‌ترین  اقدامات و پیش فاکتورها در رسیدن مطلوب به نتیجه دلخواه در پایان نمایشگاه باشد.
شرکت غرفه سازی در کیش
1. انتخاب مناسب‌ترین مکان برای غرفه سازی
2. در نظر گرفتن میزان مساحت غرفه با نوع فعالیت و محصولات آن برند
3. داشتن ایده خلاقانه در طراحی جذاب و خیره کننده 
4. مطابقت و هارمونی طراحی با نوع کسب و کار
5. استفاده از تزیینات منحصر به فرد همچون نورپردازی برای جذابیت بیشتر غرفه
6. استفاده از رنگ‌ های زیبا و جذاب و رعایت هارمونی رنگ‌ها با نوع دکوراسیون و طراحی
7. پیام طراح غرفه باید در جهت معرفی محصولات برای بازدید کننده قابل فهم و درک باشد.
8. تفکیک محوطه داخلی غرفه برای بازدید، مشاوره و یا تعامل کارآفرین و بازدید کننده
9. داشتن ایده‌های غیر تکراری و خلاقانه در طراحی غرفه  از ملزومات اساسی می باشد زیرا نمای واقعی و کلی غرفه در اصل اولین المان و آیتم در جذب نگاه بازدید کننده و توقف او مقابل غرفه است.

انتخاب شرکت جهت غرفه سازی در کیش

بسیاری از صاحبان مشاغل و برندهای فعال در زمینه‌های مختلف، جهت شرکت در نمایشگاه ‌ها برای عرضه محصولات خود نیاز به یک شرکت و کارگروه‌های حرفه‌ای جهت غرفه سازی دارند که
این عزیزان با کمک آیتم‌های متفاوت بتوانند غرفه‌ ای مطابق با سلیقه و ماهیت برند کارآفرین را به مرحله اجرا در بیاورند،
غرفه سازی کیش
در وهله اول ساخت غرفه باید از کارگروه‌ها و افرادی کمک گرفت که دارای تجربه های موفق در پروژه‌های مختلف باشند و در اصل طرحی که ارائه می‌ دهند به نوعی مطابق با محصولات شرکت بوده و در نهایت تمایل بازدید کننده و مخاطبان را برای مراجعه به داخل غرفه افزایش دهد.
برای اینکه در نمایشگاه‌ های مختلف بتوانید حضوری تاثیرگذار و موفق داشته باشید باید از مشاوران و طراحان غرفه‌ساز حرفه‌ای در این جهت استفاده کنید و با کمک ایده‌های نوین و خلاقانه به نتیجه مطلوب برسید .

قیمت غرفه سازی در کیش

 غرفه سازی انواع مختلفی دارد که از نظر ظاهری آنها را در دو بخش پیش ساخته یا خودساز که دربرگیرنده؛ سازه فریم اسپیس، مدولار و ماکسیما در نظر می گیرند، به طور کلی قیمت غرفه ‌سازی در هر نوع متفاوت بوده و در رابطه با مبحث قیمت غرفه ‌سازی در کیش باید عنوان کنیم که از آنجایی که مقوله طراحی و ساخت غرفه منوط به یک نوع سازه نمی ‌باشد و در ساخت این سازه ها از ابزارها و المان‌ها و همچنین تاسیسات مختلفی استفاده می‌شود، به همین جهت قیمت تمام شده غرفه‌ سازی در شهر کیش بستگی به مواردی مانند: نوع مصالح و ابزارها، سبک طراحی و دکوراسیون غرفه، میزان مساحت و فضای در اختیار برای غرفه ‌سازی، تجهیزات و تزیینات استفاده شده در غرفه آرایی و ویترین و همچنین میزان زمان صرف شده  در خلق غرفه از جمله عوامل تاثیرگذار در قیمت نهایی می‌باشند،
قیمت غرفه سازی در کیش
شما عزیزان جهت اطلاع دقیق باید با شرکت‌های فعال و موفق در زمینه غرفه‌ سازی در شهر کیش در تماس باشید.
اطلاعات تماس با ما
تهران، بلوار جنت آباد مرکزی، برج طوبی، واحد ۳۰۶
۴۴۶۰۷۸۲۳ - ۴۴۶۰۷۸۲۲ - ۴۴۴۳۰۹۲۷
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت غرفه سازی یسنا می باشد .