گرید A غرفه سازی چیست؟ تمامی نکات گرید a غرفه سازی

در مورد گرید های غرفه سازی مانند گرید a غرفه سازی چه اطلاعاتی دارید ؟ آیا ملاک گرید بندی و رتبه بندی شرکت های غرفه سازی را می دانید ؟
در زمانهای نه چندان دور زمانی که مشارکت کنندگان در نمایشگاه های بین المللی حضور پیدا میکردند، علاوه بر پیشکسوتانی که در این صنعت از روزهای دور با روش های سنتی و مدرن مشغول ساخت غرفه های نمایشگاهی بودند، تعدادی “پیمانکار نما” بدون هرگونه دانش و علم معماری و طراحی صنعتی نیز با استفاده از خلاء وجود قوانین، اقدام به بستن قرارداد با این مشارکت کنندگان کرده و بارها با انجام کارهای بی اصالت و ضعیف و بی کیفیت، مشارکت کنندگان را دچار مشکلات فراوان می نمودند. در اینجا به توضیح گرید a غرفه سازی می پردازیم .
گرید A غرفه سازی
به همین منظور از اوایل دهه نود و تاسیس انجمن صنفی کارفرمایی غرفه سازان با همکاری معاونت فنی و مهندسی نمایشگاه بین المللی، قوانینی مدون شد و شروع به غربالگری این پیمانکاران خرد و کلان نموده و مجوزی موسوم به “گرید غرفه سازی” شامل A,B,C,D,E به این شرکتهای پیمانکار ارائه نمودند و با اینکه خود این امر همچنان خالی از ایرادات نبوده ولی تا حدی دست پیمانکاران بی کیفیت و عدم پاسخگویی این افراد را کوتاه نمود.
گروه معماری یسنا نیز از این موضوع مستثنی نبود و در آغاز با دریافت گرید C کار خود را آغاز نمود و با طی نمودن دوران ارتقاء گرید از سال 1398 با دریافت بالاترین گرید A غرفه سازی به مخاطبان و مشتریان خود خدمات غرفه سازی های لاکچری و خاص را ارائه نموده است. لازم به ذکر است که گرید A شامل 6 غرفه همزمان و تا سقف 1200 متر در هر نمایشگاه می باشد.
لیست برترین غرفه سازان را می توانید در صفحه مربوطه مشاهده کنید .
اطلاعات تماس با ما
تهران، بلوار جنت آباد مرکزی، برج طوبی، واحد ۳۰۶
۴۴۶۰۷۸۲۳ - ۴۴۶۰۷۸۲۲ - ۴۴۴۳۰۹۲۷
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت غرفه سازی یسنا می باشد .