غرفه سازی در تبریز و ساخت غرفه نمایشگاهی در تبریز

آیا قصد شرکت در نمایشگاها های تبریز و غرفه سازی در تبریز دارید ؟
یکی از روش‌های بازاریابی غیر دیجیتالی در دنیای مدرن و صنعتی امروزه غرفه ‌سازی می ‌باشد، غرفه سازی این فرصت را در اختیار افراد و صاحبان کسب و کار قرار می ‌دهد که با قرار دادن کالا و خدمات خود در معرض دید همه بتوانند آمار فروش محصولات خود را بالا ببرند، در واقع غرفه سازی یکی از قدرتمندترین ابزارهای تبلیغاتی می‌ باشد که ترکیبی از خلاقیت، طراحی و ایده پردازی و استانداردهای برند و شرکت مورد نظر است.
 در مقوله غرفه سازی شما می‌ توانید با توجه به نوع کالا و خدمات خود ایده‌های خلاقانه و غرفه‌ های جذابی داشته باشید، اگر در مبحث غرفه سازی با یک تیم حرفه ‌ای غرفه ساز در تعامل باشید، می‌ توانید با طرح خاص غرفه خود، بهترین باشید و این حس را در بازدید کننده و مشتری ایجاد کنید که محصولات و خدمات شما نیز به مانند غرفه ایده‌آل و جذابتان بهترین کالا می ‌باشد و این وجه تمایز شما با دیگر رقبا می باشد.
شهر تبریز یکی از پایتخت‌ های فرهنگی کشورمان است که به دلیل موقعیت جغرافیایی و مرزی سالانه میزبان بسیاری از تاجران و بازرگانان و داخلی و خارجی می ‌باشد و حضور آنها در این موقعیت ها می ‌تواند به افزایش کسب و کار و معروفیت برند و لوگوی آنها بینجامد.
غرفه سازی در تبریز
نمایشگاه‌ها معمولاً به عنوان مکان ایده ال ملاقات هرچه بهتر فروشنده با خریداران می‌ باشد و فروشندگان می ‌توانند محصولات خود را به بهترین وجه به همه عرضه کنند، همه بازدیدکنندگان و خریداران هدفشان از حضور در نمایشگاه‌ها، انتخاب بهترین نوع خدمات و کالا می ‌باشد و شرکت غرفه ساز می تواند با طرحی جذاب و ایجاد محیط لذت بخش میزان بازدید غرفه را بالا برده و تجربه عالی را در اختیار مشتریان قرار دهد.
غرفه سازی با توجه به نوع نمایشگاه، نیاز مشتری، میزان بازدید کنندگان، نوع پلان و میزان متراژ، نحوه ارائه محصول و ماهیت محصول  دارای مدل های متفاوت می ‌باشد.
نمایشگاه بین‌المللی تبریز یک مرکز نمایشگاهی در شرق تبریز است که همه ساله محل برگزاری نمایشگاه‌های داخلی و بین‌المللی در زمینه‌های مختلف صنعت و تجارت می‌باشد. هدف از این نمایشگاه ایجاد ارتباط بین صنعت‌گران، تجار و مصرف کنندگان و تسهیل تجارت می‌باشد. همچنین این نمایشگاه هدف توسعه صادرات کشور ایران را دارد.
ساخت غرفه نمایشگاهی در تبریز
این نمایشگاه از سال ۱۳۶۴ شمسی، جهت رهایی از صادرات تک‌محصولی و شناساندن کالاهای صادراتی غیر نفتی که سبب رونق اقتصادی کشور ایران می‌شد، فکر ایجاد نمایشگاه قوت بیشتری گرفت. در سال ۱۳۶۷ شمسی، در پی تغییراتی که در قانون مقررات صادرات و واردات کشور به وجود آمد و سرانجام با تحریر اساس‌نامهٔ اولیه و تعیین تعداد و مبلغ اسمی سهام و به تصویب رساندن آن در هیئت امناء در تاریخ ۱۳۶۹/۵/۱۷ با به تصویب رساندن اساس‌نامه و انجام انتخابات هیئت مدیره، شرکت نمایشگاه بین‌المللی تبریز رسماً آغاز به کار کرد.
این شرکت آمادگی کامل در طراحی، ساخت و تجهیز غرفه های نمایشگاهی در تمامی شهرهای ایران را دارد. غرفه سازی در تبریز از جمله خدماتی است که تیم ما با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.
برای غرفه سازی در تبریز، ساخت غرفه در نمایشگاه تبریز، نمایشگاه بین المللی تبریز با ما تماس بگیرید.

نکات مهم غرفه سازی در تبریز

مکان غرفه : انتخاب مکان درست برای غرفه سازی در نمایشگاه‌ها و سمینارها بسیار در میزان جذب بازدید کننده تاثیرگذار است، مکان ثابت و مشخص در القای ذهنی مناسب به بازدیدکنندگان نقش موثری دارد، همچنین مکان غرفه می ‌تواند در چیدمان دکور غرفه نیز تاثیرگذار باشد که  وابسته به موقعیت غرفه در سبک های متفاوت جزیره« بدون دیوار مشترک» شبه جزیره« با یک دیوار مشترک» و به شکل ال اجرا می شود.
طراحی جذاب : مهمترین نکته ‌ای که می‌ تواند غرفه شما را از دیگر رقبا متمایز کند سبک طراحی و ایده خلاقانه است که غرفه ‌ساز در ساخت غرفه پیاده می ‌کند، معمولاً بازدیدکنندگان و مشتریان مجذوب غرفه ‌هایی با سبک طراحی خاص و خلاقانه می ‌شوند، در طراحی غرفه استفاده از المان‌ها و تزیینات منحصر به فرد همچون: رنگ‌ های جذاب و هارمونی متناسب این رنگ‌ ها و ترکیب صحیح آنها با نورپردازی و وجود جلوه های  بصری بسیار مهم تلقی می شود.
دسترسی مناسب : در پروسه غرفه سازی تفکیک بندی فضای داخلی غرفه باعث می ‌شود حس صمیمیت و دسترسی مناسب برای مهمانان و بازدیدکنندگان فراهم شود و آنها بتوانند به محض اراده با غرفه ‌دار و عوامل مستقر همچون راهنمایان و عوامل مستقر در غرفه ارتباط بگیرند و درخواست ‌ها و اطلاعات لازم  را در مورد کالاها و خدمات دریافت کنند.
نکات مهم غرفه سازی در تبریز
تناسب طرح و شکل غرفه با ماهیت محصول : از آنجایی که غرفه سازی به منزله شناسنامه و هویت محصول شما می ‌باشد، طرح و شکل ظاهری غرفه شما باید سنخیت و هماهنگی ملموسی با خدمات و کالای صاحب برند داشته باشد و افراد بتوانند تنها با یک نگاه به ماهیت و هدف و نوع کالای غرفه شما پی ببرند.
استفاده از نورپردازی اصولی و متناسب با رنگ : در نمایشگاه‌ها و در میان غرفه ‌های متعدد موجود اولین چیزی که می‌ تواند در جذب نگاه مشتری تاثیرگذار باشد رنگ بندی و نورپردازی غرفه می‌باشد، رنگ بندی مناسب و خیره کننده و همچنین نورپردازی اصولی و هماهنگ با این رنگ بندی می ‌تواند یک هارمونی بسیار خیره کننده و مجذوب کننده را ایجاد کند و در افزایش میزان توجه بازدید کننده و مدت حضور او در مقابل غرفه تاثیرگذار باشد، همچنین نوع و سبک نورپردازی می ‌تواند در نمایش هرچه بهتره نوع کالا و ماهیت آن از نگاه مشتری و بازدید کننده موثر باشد.

اهمیت غرفه سازی در تبریز

شهر تبریز به دلیل زیر ساخت‌های عالی و همچنین به عنوان یک قطب صنعتی کشور دارای شرکت ‌های تولیدی و  کسب و کارهای عمده و نوپایی است که تمامی صاحبان برند و کارآفرینان به اهمیت غرفه سازی در نمایشگاه واقف هستند و در جهت راهبرد اهداف خود اقدام به شرکت در نمایشگاه‌ها می ‌کنند،
  • ایجاد فرصت ‌های جدید برای بازاریابی و تصاحب بازارهای داخلی و بین المللی
  • معروفیت برند و لوگوی شرکت
  • جذب مشتریان و بازدیدکنندگان جدید و تعامل بیشتر با مشتریان فعلی و قدیمی 
  • عرضه هرچه بهتر محصولات مرغوب برند مورد نظر 
  • ارتباط و تعامل مستقیم شرکت کنندگان با بازدیدکنندگان برای خرید و فروش کالا
  • حذف و کمرنگ ‌تر شدن حضور واسطه‌ها
  • افزایش فروش
  • اهمیت غرفه سازی در تبریز

انواع متریال ها کاربردی جهت غرفه سازی در تبریز

غرفه سازی با اسپیس فریم
از جمله سازه ‌های فلزی که در غرفه‌ سازی مورد استفاده قرار می‌ گیرد اسپیس فریم هستند که متشکل از اتصال مفتول و لوله هستند و در غرفه‌ های نمایشگاهی و سالن ‌های روباز بیشترین استفاده را دارند، سازه‌ های فلزی از طریق پیچ و مهره و بست در کوتاه‌ترین زمان ساخته می‌ شوند و مقاومت بسیار بالایی دارند.
غرفه سازی با تتریس
معمولاً زمان‌ هایی که متراژ و مساحت غرفه کم باشد و زمان کافی برای غرفه ‌سازی با چوب وجود نداشته باشد از سازه تتریس که از پیش ساخته و مونتاژ شده است، استفاده می ‌شود این سازه در غرفه‌ های گروهی بیشترین کاربرد را دارد و از موادی مانند:  تایل‌ های شیشه‌ای، پلاستیکی،  پروفیل ‌های آلومینیومی و تایل ‌های رنگی ام دی اف ساخته می ‌شود.
غرفه سازی با کناف
در غرفه‌سازی با کناف می‌ توان از پانل‌ هایی با ابعاد و وزن مشخص برای متراژ های دقیق استفاده کرد، این نوع غرفه سازی سرعت اجرای بسیار بالایی دارد و از نظر قیمت نیز ارزانتر تمام می ‌شود.
غرفه سازی با نئوپان
استفاده از نئوپان که مجموعه ‌ای از خرده چوب‌ های فشرده، رزین، چسب و پرس آنها می ‌باشد یکی از محبوب ‌ترین متریال‌ ها در غرفه سازی است.
انواع متریال ها کاربردی جهت غرفه سازی
اطلاعات تماس با ما
تهران، بلوار جنت آباد مرکزی، برج طوبی، واحد ۳۰۶
۴۴۶۰۷۸۲۳ - ۴۴۶۰۷۸۲۲ - ۴۴۴۳۰۹۲۷
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت غرفه سازی یسنا می باشد .